Elveda Breaking Bad, Elveda W.W.

 

breaking_bad_season_5_poster

Bu konu hakkında yazmak zorunda hissediyorum. Yazmasam içimde kalır.

Dün akşam televizyon dizileri tarihinin en başarılı eserlerinden biri olan Breaking Bad final bölümü ile ekrana veda etti. Her sezon harika olan, her yıl üzerine koyarak devam eden dizi en azından benim için yeterli olan bir final ile sonlandı. Hatta neredeyse kusursuz demeliyim. İstediğim böyle bir finaldi. İzleyici için mutlu bir son yerine Vince Gillighan yarattığı karakter için huzurunu ve istediğini seçti.

Walter White gri bir karakter miydi? Kötü müydü? İyi miydi? Tüm o şeyleri ailesi için yaptığını söylemesi bunlardan onu bir şekilde aklar mıydı? Sorular yanıt vermem için duruyorlar. Ben cavaplarımı düşündüm ve verdim. Sizde öyle yaptınız ve Heisenberg huzura erdi.

Elveda Breaking Bad, Elveda W.W.

Bir Cevap Yazın

