CAT (FUNG Chin Pang)

CAT V1  #1657 - sayfa 1
Bilim Kurgu, Yetişkin, Seinen, Aksiyon
“Genius, God and Girl.”
    Rusyanın BEAR grubu, Çin’in Hao Long adlı 1 numaralı ajanı ve Amerika’nın Cat’ı bazen ülkeleri bazende kendi kişisel çıkarları için savaşıyor, öldürüyorlar. 3 büyük ülke arasaında ki gizli servis çatışmaları, teknolojik savaş ve çarkı işlemesini sağlayan bir parça olmasına rağmen bu tekere çomak sokan bir adam.
   Bol aksiyonlu, kanlı ve hareketli bir manga C.A.T. Baş kadın karakterlerin güçlenmesi için neden bu kadar zalim ve acımasız bir geçmişe sahip olmaları gerekiyor o kısmı hiçbir zaman anlamadım. Gayet kolay ve rahat bir çocukluk geçiren birisi güçlü bir insan olamaz mı? Güçlü olabilmek için geçmişin illa ki acı dolu olması mı gerekiyor? Birinizde şöyle çiçeklerin, böceklerin içinde büyümüş güçlü bir ana karakter yaratın. Zor olanı yapın, kolayı değil.
   Komiklik yapmadan bahsedersem harika bir sanat var. Tarzı hikayeyi anlatmak için çok uygun. Aksiyon sahnelerini okurken en azından ne olduğunu anlıyorsanız. Böyle gölgelendirmeler ve hareket tasvirleri okuyucuya çok iyi aktarılıyor. O yüzden hikayeden hoşlanmadığımı açıkca yukarda anlatmaya çalışsamda hiatusden çıkarsa direkt devam ederim. Çünkü bu sanatı okumamak, görmemek  büyük bir kayıp olur.
+Hacı, ben bir hikaye buldum.
-Ne ola ki?
+Şimdi, bir adam çok zeki, dövüşte usta, CIA’ın başına koyuyorum bu adamı, sonra insanlar üstünde deney yaptırıyorum. Tabiii bu arada diğer ülkeleri de işin içine katıyorum. Rusya’yla, Çin’den de bir iki karakter koyuyorum. Sonra her sahnede bir silah patlaması, bıçak dövüşü, politik oyunlar, güç karmaşıklıkları koyuyorum. Nasıl?
-İyi, yalnız Hollywood’la anlaştın mı?
+Ne Hollywood’u manga yazıyorum ben.
-Tamam da hacı çerezlik,aksiyon filmi gibi bir hikayeden bahsediyorsun.
+Ama benim sanatım iyi.
-O konuda haklısın.
   Yalnız ana karakteri bu kadar klişe bir hikayeyi sadece aksiyon ve sanatı için okurum. Hikaye zaten komplo teoristleri için mükemmel bir doyuruculuğa sahip zaten. Sonuç olarak, C.A.T (***½) hikaye yerine sanatı tercih edenler için iyi bir seri olabilir.
Bir Cevap Yazın

