Notlar #4

  • Uzun zamandır bir şey yazmamışım. Neyse aklımda birkaç yazı var. Kısa sürede bir başlangıç yaparız.
  • (Baba) Hakkı Yeten’i saygıyla anıyorum.
  • Bu şoförlerde ki kornaya olası her durumda gerekli veya gereksiz basma ihtiyacı nereden geliyor? Neden kornaya bu kadar takıntılılar? Kırmızı ışıkta sıra bekliyor, daha 4 sn var adam asılmış kornaya veya acemi biri hata yaptı önüne kırdı, burnu bile kanamadı fakat dibine kadar kornayı köklemenin anlamı ne!
  • İletişim Yayınlarının kitapları neden bu kadar pahalı? Altın suyuna basmadan veya 4. tercümeden  sonra mı çıkartıyorlar ki? Anladığım, paranız yoksa okumayın diyorlar.
  • 3 büyük SHOUNEN serisi (tamam lan! 4 olsun. Sizi mi kıracam!) arasında sanatı en iyi olan Kubo Tite’dir. Tartışmaya açık bir fikrim değildir.
  • Mutluluk için para gerekir.
  • Küçükken ekmeğin etiketini yiyenlerdenim.
  • World War Z’den çıkan teaser, video vs. ile filmin yarısını izledik.
  • Onur Ünlü’nün Sen Aydınlatırsın Geceyi filmini izlemeyeceğim. Dağıtım ağı fikrine katılmıyorum. Net.
  • Berserk cilt kapağı internette dolaşıyor. Böylece Miura’nın hayatta ve bir cilt daha yazdığını öğrendim.
  • Efendim, The Hunger Games serisinin ikinci fragmanı yayınlanmış. Beğenmedim. Nokta. Jennifercığım olmasa izlermiyim, bilmiyorum. Ahh Jenni ah! (Artık isimleri de kısalttık baksanıza!)
Bir Cevap Yazın

