NHK ni Youkoso!(TAKIMOTO Tatsuhiko&OOIWA Kenji)

Başlık: NHK ni Youkoso!

Tür: Komedi, Dram, Yetişkin, Psikolojik, Slice of Life, Romence

Yazar: AKIMOTO Tatsuhiko

Çizer: OOIWA Kenji

Durum: Bitti

Bölüm Sayısı: 8 Cilt

Karne: 8 Cilt

Satou, üniversiteyi 2 yılın ardından bırakmış ve kendini toplumdan izole etmiştir. 4 sene bu şekilde insanlarla iletişim kurmadan, evden çıkmayarak, ailesinin gönderdiği para ile yaşar. En sonunda iş bulmaya ve topluma karşımaya karar verdiğinde ise ilk karşılaştığı yaşllı bir kadındır. Yaşlı kadının yanında ki kızı görür ve tekrardan kendi hayal dünyasına dönüp acayip teoriler üretmeye başlar. Ona göre NHK insanları otakular dönüştürmektedir.  Bu NHK şeytanı ile dövüşmek için plan yapar. Başlangıç aşamasında Misaki (yaşlı kadının yanındaki kız) ile karşılaşır ve onun projesine dahil olur. Aynı zamanda komşusu ile de ero-game yapmaya başlar.

Uzun uzun konu yazdığıma bakmayın, okurken neredeyse sıkıntıdan patlayacaktım. 8 cilt olması en başta bırakırdım. Kısa olduğu için okumya devam ettim ama bir türlü kanım ısınmadı. Kafa karıştırıcı aptal insan düşünceleriyle, desteksiz argümanlarla, gereksiz muhabbetlerle dolu bir manga. İnsan okurken ruh halleri bu kadar değişken karakterlerden rahatsız oluyor. Okurken ana fikrin varlığından haberdardım ama manga beni bir türlü bir ana fikre sahip olduğuna inandıramadı. Sanki bir düşünce var ve konu onun etrafında dönüyormuş gibi hissettim.  

Sanatını beğendim. Okurken rahatsız etmiyen, güzel bir şekilde paylaştırılmış panellere sahipti. Yüz ifadeleri harbi harbi iyiydi.

Karakterlerin gelişimi konusuna gelirsek, gözle görülür bir değişim var.Ama bu kadar kırılgan bir değişim ne kadar etkili olabilir. Sanki ip üstünde yürüyen  cambaz gibi bir anda karakterlerden herhangi biri kendini yerde bulabilir ki mangada birkaç kez oldu. 

Tamam, japon kültürü ve yaşamı hakkında çok bilgili biri değilim.Buna rağmen, inanın bana bu mangada ki karakterlerin hepsi hastahaneliktir. Ebeveynler, sokakta yürüyen arada bir gözüken tiplerde buna dahil.

Açıkcası ben bu tarz insanlardan hoşlanmadığım için mangayı biraz önyargı ile okumuş olabilirim. Okurken hep bir insan nasıl bu şekilde davranabilir? Bu kadar korkak karakterli insan yaşayabilir mi? Soruları sürekli kafamın içinde döndüğü için ben okumanızı tavsiye etmiyorum. Böyle bir hikaye ve hızlandırılmış son tatmin edici değil. Tamamen zaman kaybı bence. Neyse daha fazla söyleyeceğim bir şey yok.  (İyi gömmüşüm.)

Yayıncı: Kadokawa Shoten – Shounen Ace

MU Puanı: 8.6

İndirme Linki: NHK ni Youkoso- MangaTraders

Gruplar: Evil Genius –  #[Evil_Genius]@irc.irchighway.net

              Akatsuki Manga – #akatsuki-manga@irc.irchighway.net

Bir Cevap Yazın

